wiolcia1604

Ostatnie logowanie
13 marca 2011

wycieczka nad Morskie Oko

Kolejną naszą wycieczką była podróż nad Morskie Oko,moja mama z bratem wyruszyli o 6 rano,ponieważ ich celem były Rysy,ze względó bezpieczeństwa wiedziałam,że mi pozostaje tylko Morskie Oko. Pojechaliśmy nad dworzec w Zakopanem a tam wsiedliśmy do busa,który kirował się na polanę Palenica Białczańska z kąd zaczyna się droga asfaltowa do Morskiego Oka. Niestety droga na...

po urlopie

No i skończyło się,już co prawda jesteśmy prawie 2 tygodnie w domku ale dopiero piszę. Zakopane,Zakopane,Zakopane......dla mnie zawsze piekne miejsce,byłyśmy tam równy tydzień a jak dla mnie za mało,wróciłyśmy wypoczęte,nawet opalone ale ja nienasycona.Mogła bym tam przebywać w nieskończoność... Pocieszam się myślą,że w przyszłe wakacje zawitamy tam na pewno,ale moze...

płynne mleko modyfikowane CANDIA

Tak jak wspominałam w pytaniach,zostałam testerką płynnego mleka modyfikowanego CANDIA-MAMO ROSNĘ. Paczuszka dotarła i postanowiłam podać mojej Amelce na spróbowanie 100 ml,dodam,że moja Amelka pije tylko mleko z piersi,żadnego mleko modyfikowanego nie toleruj,apróbowaliśmy już nan,bebico i nestle,AMelka twierdzi,że jest be,byłam ciekawa więc jak będzie z tyn. Ku mojemu z...

Amelka ma kolczyki

Od wczoraj moja Amelcia ma kolczyki. Dostała na roczek od cioci w prezencie więc miałam wreszcie pretekst by przekłuć jej uszka. Co prawda miałam taki zamiar sporo wcześniej,ale miałam trochę obaw,ale poczytałam trochę,porozmawiałam z mamami ,które przekuły uszka swoim dzieciom gdy miały kilka miesięcy i decyzja zapadła. Poszłyśmy do kosmetyczki,tam szybki wybór...

ciężkie dni

Minione dni były ciężkie,w piątek szczepienie,na szczęście ku mojemu zdziwieniu obyło sie bez płaczu ale noc była okropna,Amelka marudziła okropnie,co chwilę się budziła,ale dała mi odespać w dzień na szczęście. W sobotę ostatnie przygotowania do chrcin bratanka,kupno prezentu,pakowanie,prasowanie ciuchów i marudzenie małej-te szczepienia... Niedziela i chrzciny,Amelka...

po urlopie:(

Od ponad tygodnia jesteśmy z powrotem w Polsce a ja nie mogę się zmotywować by wieczorem usiąść i napisać jak to było... Był to nasz pierwszy urlop w trójkę,pierwszy raz pojechał z nami mój narzeczony,wcześniej nie chcieli mu dać urlopu:( Razem z nami poleciała także moja siostra,co było mega dobrym pomysłem,bo wieczorem jak kładłam Amelkę spać mój Łukasz siedział...

minął roczek

No i  roczek mamy za sobą,5 czerwca minął rok od kąd nasza kochana Amelcia jest na świecie. Był to roczek bogaty w przeróżne wydarzenia,minął jednak bardzo szybko.Najgorsze były pierwsze ząbki,wyszły po skończonych 9 miesiącach i wszystkie 4 niemalże na raz,mała strasznei marudziła,ale mamy to za sobą!! Amelka ma też za sobą wizytę w Afryce mianowicie w Tunezji,bardzo...